2008/07/09

مخنووووووووق

وانا مخنوق ..
ما بابصش فوق
ومايفرقش معايا شروق

ولا يحلالى كام نجمايه
وقمر بيلالى ف كبد سمايا
اصل النور .. اصلا يعنى
مطفى ... جوايه



وانا مخنوق
اجمع هلاهيل الروح والوجد
وياخدنى الجزر لموج يغلبنى

لا انا قادر اعوم ولا طايل ارض

واقفل على روحى باب ورا باب

يفضللى يادوب التوب ع القد

ولا احبش حد يشوفنى

ولا اشوف حد
وكل هزار بلاطعم بيقلب جد



وانا مخنوق
ابعد عن اى زحام

واتكور على نفسى

وكأنى مخبى أسايا فى عبى
واتكفن بمشاعر بارده بليده
وأنام

زى علامة لاستفهام

أناااااااااااااااااام


هناك 4 تعليقات:

sara rabie يقول...

وانا مخنوووق
مبشوفش كويس زى زمان
معرفش ده ليه وازى
او حتى بكام؟
عايش "محذوف"
نص حزين
ونص مكسور
و شويه شويه
تضيق المسمات
تستلم هى بكل هدوء
تتسحب الروح
وتطير مسافات
هنا وهناك
لطريق مسدود
معرفش ازى الوقت يعدى
وانا مخنوووق





على فكره كمان
بفضل..بسؤال
هل كل الى بيتنفس عايش؟
هل كل عين بتشوف فيها ضى؟






،،ا.حموده..الرحمه من السماء يا فندم

حلوة اوى "مخنووووق"

مفرداتك "حيه" جداااا



سامحنى على شخابيطى..




صباحك جنة

غير معرف يقول...

بدرى عليكى الخنقه يابنتى !!
حتى لمايجيلك اللى أمه داعياله .. ويخنقك ..هايبقى على قلبك زى العسل

----------

كلماتى ( حيه )؟؟!!!!
جايز عشان كتبتها وانا ( تعبان )!!!!

--------------

أنا قلتلك ان اصغر بناتى اسمها ساره؟
طيب ...
ربنا يسعد قلبك

الشيماء يقول...

يابختك
تعرف تنام زي علامة الاستفهام
ياترى لو اتكتب عليك تعيش
وفوق دماغك نقطه
ممكن دمعة
ممكن شمعة!!
حاجة مشقلب
بالمتشقلب
يعني مجازا تبقى تعجب !!!
هتقول ايه

الشيماء يقول...

يااااااااااه
بلف الف الف الف
وساقيه ورحايا وتوهان
وارجع اتلحف
هناهون وبناااااااااااااااااااام
زي علامة لاستفهام